Ósemka na rozpoczęcie jesiennego sezonu | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

• Sprzęt Agnes

Ósemka na rozpoczęcie jesiennego sezonu

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 13

Bez planu ruszyliśmy na prawobrzeże Autostradą Poznańską. Jedynie, co ustaliliśmy to przekroczenie mostu w Gryfinie. Jednak dystans, w tak słoneczny dzień (później okazało się,że nie tylko słoneczny, ale i bardzo wietrzny) byłby trochę krótki, więc już w trakcie jazdy ustalaliśmy kierunek jazdy. Wyszła z tego taka nieregularna ósemka...

Decathlon już prawie na ukończeniu

Do Gardna pojechaliśmy tak po prostu, przed siebie. Tam postanowiliśmy zrobić pętelkę przez Parsów, Chabowo, Kartno... . Nie wiedzieliśmy, jakie zastaniemy drogi, a były one dość urozmaicone:

Fotki robione w czasie jazdy, ta własnie z powodu nawierzchni, wyszła tak jak wyszła

Babin

Kościół w Babinie - zabytkowy kościół zbudowano na przełomie XII - XVI w. z kamieni polnych o wymiarach 17,8x8,2m. Z pierwotnej budowli zachowały się blendy. Przebudowany w 1690r. i 1856r. Stanowił on filię kościoła parafialnego w Chabowie.

Dobrze utrzymany budynek mieszkalny

Chabowo

Kościół zabytkowy z późnego średniowiecza z kamieni polnych, zmodernizowany w 1850r., zatracił swe dawne stylowe formy gotyckie.

Widoki...

Kartno

W centrum wsi znajduje się wczesnogotycki kościół z drugiej połowy XIII wieku. Wybudowano go na planie prostokąta z dobrze obrobionych, granitowych kwadr. Mury okalane są przez ukośnie profilowany cokół zachodzący na ościeża portali. Świątynia powstała jako jednosalowa, orientowana i do dziś nie posiada wieży oraz chóru. W 1945 roku uległa zniszczeniu, a odbudowano ją dopiero w latach 1981-1984.

Z Gardna już prosto do Gryfina na most...

Szkoda, że przy okazji nie zrobili remontu ścieżki rowerowej między dwoma mostami

...i do Mescherin, potem pętelka przez Rosow, Nadrensee, Ladenthin...

ptaki...

Wiodeczk na Szczecin

...Bedargowo i Przecław.

Dzień słoneczny, choć wiatr bardzo uciążliwy, a i temperatura już nie rozpieszczała...
Kategoria 2012

rowerzystka
| 20:45 środa, 26 września 2012 | linkuj He, he ósmy tysiąc... . Za dwieście lat..., cóż..., pewnie jej nie będzie.
Na maratonie będzie ok, w piątek odtańczymy taniec słońca i bezwietrznej pogody ;)
sikorski33
| 08:59 środa, 26 września 2012 | linkuj Przydała się taka zaprawa wietrzna. Na maratonie w Tczewie może też solidnie powiać;))
Pozdrowionka:)
Jaszek
| 20:49 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Po przeczytaniu tytułu myślałem, że rozpoczął się ósmy tysiąc kilometrów w tym roku ;-)

à propos komentarza Mirka [srk23] - ciekawe jak będzie wyglądała budowla z pierwszego zdjęcia za dwieście lat...
srk23
| 16:23 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Widzę że dawno temu budowlańcy mogli budować coś wielkiego z niczego, wystarczył kamień polny i stawiali monumentalne budowle sakralne.
jotwu
| 12:13 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj I tak mimochodem wyszła kolejna setka uhonorowana pięknymi zdjęciami.
rowerzystka
| 08:04 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Nefre dziękuję :)
Tunia pewnie było ślicznie, ale wiatr był dziś dość męczący i już nie miałam ochoty na dalsze buszowanie po okolicach
grigor86 jesień to kolejna, wspaniała pora do wycieczek, trzeba godnie ją rozpocząć :)
prim8 czekam na ten miesięczny z niecierpliwością, zwłaszcza o tej porze roku :)
JoannaZygmunta :)
z3waza kolejny i zapewne też interesujący :)
Marek1985 most w Gryfinie został kompletnie odremontowany. To mój pierwszy przejazd po nim po tym remoncie.
z3waza
| 06:45 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Fajne te kamienne kościółki okolic Szczecina, zarówno po naszej jak i niemieckiej stronie.
Podoba mi się optymizm w Twoim tytule - po prostu rozpoczyna się kolejny sezon :)
JoannaZygmunta
| 05:56 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Ładne widoki :)
prim8
| 05:05 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Rozumiem, że do Puszczy Bukowej nie mieliście biletów ? Niedługo wracam to dostaniesz miesięczny :).
grigor86
| 22:34 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Rzeczywiście 8 jak w mordę strzelił :-) Godne przywitanie jesieni.
tunislawa
| 21:31 niedziela, 23 września 2012 | linkuj szkoda ,że nad jezioro Wełtynskie nie zajechaliście ...dzisiaj musiało być tam ślicznie przy tym słoneczku ......:)))))
Nefre
| 21:06 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Ósemeczka na powitanie jesieni trafiona w dziesiątkę:))) Widoczki fajne , jesienne:))