V Ogólnopolski Zlot Rowerów Poziomych... | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

• Sprzęt Łunibajczyk

V Ogólnopolski Zlot Rowerów Poziomych...

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 16

...tym razem odbył się w Szczecinie.

Od czwartku gorące przygotowania, wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Kilka osób pomaga Tomaszowi w organizacji tego przedsięwzięcia. Przyjechało do nas około 50 miłośników tych nietypowych rowerów. W zlocie biorą udział także rodziny z dziećmi. Dla mnie to nowe doświadczenie, poznaję ludzi zarażonych wspólną pasją, ale inną niż my rowerzyści tzw. "zwyczajni", łączy ich wielka pasja budowania poziomych rowerów. Każdy rower jest inny, zastosowane są inne rozwiązania, inna budowa... .

Popatrzcie sami:

O 9.00 rano zaplanowany start na dwie pętle, jedna ok 59 km, zaś druga trochę dłuższa - 92 km. Pierwszy etap jednak jedziemy wspólnie, dopiero w Lebehn, w Niemczech trasy się rozchodzą. Jadę jako opiekun wspomagający na krótszej trasie.

Pierwszy postój w Dobrej

Cały czas panowie wymieniają się doświadczeniami

Humory dopisują

Geometrii dziwnej cd ;)

Z wielkim zaciekawieniem obserwowałam uczestników.

Po wycieczce, w czasie której uczestnicy zlotu zwiedzili bliskie okolice Niemiec, nasze obrzeże Szczecina oraz kilka atrakcji w samym mieście, obiadokolacja, a później ognisko na Arkonce.

Poniżej skrótowy mix z całej soboty...

...oraz więcej zdjęć

Miło było Was poznać :)

Kategoria 2012

benasek
| 21:36 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Ale fajny wpis! Takie lubię.
Też mam ochotę na "poziomkę". Jedyny minus takiego pojazdu, to chyba fakt, że jest trochę gorzej widoczny w mieście.
srk23
| 14:24 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Prawdopodobnie większość to "Samoróbki".
akacja68
| 10:51 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Miałam okazję dosiąść poziomki- ciekawe doświadczenie, fajnie się jeździ:)(nie miałam problemu z równowagą, tylko... nogi miałam za krótkie, bo właściciel był dużo wyższy ode mnie) Ale mnie najbardziej fascynuje w poziomkach to, że każda jest inna.
jewti
| 08:57 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Najbardziej podobają mi się trzykółki....a w Berlinie widziałem jeszcze ze wspomaganiem...
rowerzystka
| 08:03 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Paweł trudno wyczuć, raczej nie jeździmy na stojąco ;)
Mania, jakaś bezsilność bo nie utrzymujesz równowagi. Choć byli tacy, co za pierwszym razem pojechali. Ja do nie nie należę :))
Wojtku, teraz już pewnie jesteś uspokojony :)
Trendix
| 06:14 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj I tu się wyjaśniło czemu wszyscy oprócz Gosi do Nowego Warpna pojechali ;)
Mania
| 06:08 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj ciekawa jestem jakie wrazenia podczas jazdy po raz 1
Misiacz
| 21:59 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj No fajnie...ale czy w tej sytuacji nasze rowery są ... pionowe ? ;)))
mih
| 21:44 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj To widziałem, ale nie było info dla takiej szarej eminencji jaką ja jestem :) Może jak się zapoznam ze wszystkimi to mi więcej taka frajda nie umknie sprzed nosa :) Bo na ognisko to bym zdążył wrócić z Warpna tylko nie wiedziałem czy wypada się tam wpraszać :)
rowerzystka
| 21:36 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Tutaj była prośba o pomoc napisana przez Tomka
| 21:34 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj @mih informacja o zlocie była na stronie głównej Rowerowego Szczecina, ja zaś zareagowałam na prośbę o pomoc w organizacji zlotu, napisaną przez Tomka na forum.
tunislawa
| 21:32 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj też nie wiedziałam ...dopiero teraz zauważyłam na RS ....fajnie ,że pomagałaś w organizacji i wycieczce :)
mih
| 21:26 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Witam, bardzo chciałem zobaczyć te rowery :( Takie leżenie i jednocześnie jazda muszą być wyjątkowe. Ale informacji jakoś brakło i w końcu wybrałem Nowe Warpno. Tego akurat nie żałuję. Przynajmniej zdjęcia obejrzałem,dzięki :)
rowerzystka
| 21:11 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj grigor86 ja musiałabym się uczyć od nowa jazdy. Przy dwóch próbach na dwóch różnych rowerkach nie mogłam utrzymać równowagi :))
Asiu, to właśnie najbardziej wyróżniało uczestników. Podziwiam ich właśnie za tę pasję :)
Nefre
| 21:04 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Super te Wasze imprezy, ciekawe rowerki, najważniejsza jest pasja:))))
grigor86
| 21:03 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Ciekawe te rowery, ale zastanawiam się czy da się w takiej pozycji komfortowo jeździć duże dystanse...