Trzebież Szczeciński tanecznie | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

• Sprzęt Łunibajczyk

Trzebież Szczeciński tanecznie

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 18

CZAS NA TRZEBIEŻ

Gmina Police, wspólnie z niemieckim partnerem, miastem Pasewalk zorganizowała dwudniową imprezę plenerową na terenie kompleksu turystycznego w Trzebieży, w ramach projektu „Czas na Trzebież”. Moje dziecię, wraz ze swoim zespołem, pojechali pokazać swoje umiejętności w tańcu, nie tylko baletowym. Ja pojechałam zrobić kilka fotek, a że impreza na powietrzu i w dodatku w nie tak odległej miejscowości, więc wybrałam się rowerkiem.

Na drodze niecodzienny piechur...

Po drodze odwiedziłam Uroczysko...

... i Siwobrodego. Tam czekała moja nagroda za Baneskowy konkurs...

...z osobistą dedykacją :)

Krzyś dobrze, że napisałaś za co ta nagroda, bo ja już niestety, nie pamiętałam :)))

Zrobiło się niebezpiecznie późno, więc pognałam szybko przez Tanowo, Tatynię, a dalej przez Jasienicę...

...do Trzebieży Szczecińskiego. Przeminęła już dawno świetność tego dworca, dziś popada w ruinę i zarasta roślinnością. W niedługim czasie natura wchłonie szczelnie, niegdyś całkiem duże, obiekty...

Teraz nastąpiła dość spora seria zdjęć. Niedziela zarezerwowana na pewno na obróbkę :))

W Trzebieży spotkałam Hubera, niestety, nie mógł przyjechać rowerkiem. Jego córcia, ta która pokonuje niezłe dystanse na rowerze, też tańczy u p. Basi.

Po występach krótkie odwiedziny przystani...

...i w drogę do domu. Kierunek Police

Mniej romantyczny krajobraz Polic - zakłady chemiczne

Policki rynek. Tylko makieta obrazuje wygląd kościoła. Pozostała tylko jego namiastka

MOK - w ramach konkursu młodzieżowego

Powrót przez Siedlice i ponownie dowiedziałam Uroczyko.

Kategoria 2012

Hubi75
| 10:01 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj No tak, cztery stroje razy dwa, trójka dzieci, ciężko by mi było na rowerze ;) Ale za to pięknie nasze dziewczyny zatańczyły :)
Iwa
| 06:02 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Super sprawa takie pocztówki z wyjazdu :)
iskiereczka74
| 07:34 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Gratuluję udanej wycieczki i wygranej u Naszego Człowieka w B. Zawartość na pewno spełni Twoje oczekiwania :-)) tak jak wycieczka. A ja wciąż żyję nadzieją, że jeszcze nasi włodarze obudzą się i pojedziemy kolejką do Trzebieży, zaś dworzec tętnił będzie życiem, jak w normalnych krajach.
sikorski33
| 17:45 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Lubię przeglądać Twoje relacje z wypadów rowerowych. Mnie spodobało się pierwsze zdjęcie:) Pozdrawiam
lukasz78
| 13:44 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Linii kolejowej i stacji szkoda jak cholera. Smutny widok :(
tunislawa
| 21:50 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj super zdjęcia ! A tańce - rewelacja ! ja dzisiaj kibicowałam mojej w surfowaniu na Głębokim ...:)))
Trendix
| 19:54 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Małgosia jak zawsze super :)
Jaszek
| 19:41 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Coraz bardziej podobają mi się te kolaże ze zdjęć. Szczególnie ten z tańcami. Fajna forma pokazania dużej ilości obrazków. A przed ostatnie zdjęcie to coś w kierunku malowania transformatorów przez Niemców, może też pójdziemy w tym kierunku. Byłoby ciekawie.
prim8
| 17:21 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Jeż Jerzy z Trzebieży po ścieżce bieży . Nic się nie boi...Rowerzystce wierzy.
jotwu
| 16:31 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Mnóstwo zdjęć a że z terenów po których często jeżdżę, więc z tym większą przyjemnością je przeglądałem.
akacja68
| 15:49 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Jeż rewelacyjny:) Dzieciaki też.
srk23
| 13:20 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Widzę że odwiedziłaś moje strony, a ja byłem w Twoich
rowerzystka
| 11:52 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Asia dobrze, że jest miniaturka, przynajmniej widać, jaki duży był kościół. W tym miejscu teraz przechodzi droga.
Ani, pouczyłam i jeż Jerzy od razu zrozumiał i podreptała na chodnik ;)
Krzyś, to dla mnie najprzyjemniejsza dedykacja :). Na kapsel ni zwróciłam uwagi, bardziej zwartość mnie interesuje ;)
benasek
| 11:47 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Bym wiedział, że to pójdzie w "eter", to bardziej bym się z tą dedykacją postarał...
No i z kapslem mi nie wyszło, bo chyba to nie był żaden unikatowy...
vonZan
| 11:35 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj o jeż Jerzy :D, upomniałaś go, że idzie nieprawidłową stroną?
Nefre
| 11:28 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Piękna wycieczka, uroklima miniaturka kościółka