Szlak Orła Bielika - rozczarowanie :( | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

• Sprzęt Łunibajczyk

Szlak Orła Bielika - rozczarowanie :(

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 16.04.2012 | Komentarze 22

Pogoda zapowiadała się znośnie, tzn. do południa, później zapowiadali lekką mżawkę. W planach miałam przejażdżkę Szlakiem Orła Bielika. Zanim się jednak zebrałam, bo to przecież w międzyczasie zdjęcia trzeba obrobić z wczorajszej wycieczki po Brandenburgii, a to tyle nowych wpisów u znajomych, a to wpis choć zacząć z wycieczki... . Ech... i weź tu kobieto ogarnij, jakoś ostatnio nie mogę nadążyć :(

Wyjechałam z domu ok. 13.00, świeci słońce, jest ciepło, choć co chwilę zawiewa wiaterkiem... . Wiosna coraz bardziej się rozkręca :))

Kwitnąco po raz pierwszy...

Moje guzdranie odbiło się zmianą pogody, na horyzoncie coś ciemno się zrobiło. Cóż..., jadę dalej

Karwowo

Kwitnąco po raz drugi...

Za miedzą...

Wracam na nasze...

wiadomo... (ci, co nie wiedzą, niech zajrzą do archiwum)

Mijam Pargowo, jest cudnie..., jest to co lubię bardzo..., natura... :)

Nie osiągnę jednak nirwany...

Szlak rowerowy, który dopiero jesienią był oddany, dziś jest zryty przez dziki (nie mam do dzików żalu, bo w końcu to ich teren, mam żal do wykonawców, że spieprzyli całą robotę...)

Taki stan drogi, to co najmniej 20% odcinka z Pargowa do Moczył. Nadaje się jedynie w oznaczeniu jako czarny szlak pieszy... . Tutaj nawet doskonałe amortyzatory nie pomogą..., jeśli nie macie zamiaru odwiedzać protetyka, to odradzam tam wycieczki :(

A jeszcze jakieś kilkanaście dni temu pisałam na forum RS, że nie jest tu tak źle. Jakże się mocno myliłam :(

Szkoda, bo miejsce jest fantastyczne, piękno natury..., zresztą sami osądźcie...

Kwitnąco po raz trzeci...

To była kiedyś zapora utrudniająca dostęp czterokołowcom..., była... :(
Takich nie chroniących jest wiele...

Z górki na pazurki...

Rosnę sobie dziko...

Kwitnąco po raz czwarty...

Siadło Dolne

Przez Ustowo wracam do domu. Jestem zła, właściwie to wq%na;, miałam nadzieję na wspaniałe wycieczki fotograficzne. Cóż..., mam tylko nadzieję, że naprawią to może w ramach jakiejś reklamacji..., chyba takowa jest... .

Mój Łunibajczyk przejechał od maja tamtego roku 4000 km, całkiem nieźle, zważywszy, że w czasie zasp i zamieci spał sobie spokojnie, i czekał na wiosnę :)
Kategoria Kwiaty

rowerzystka
| 07:57 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Inwestycja została wykonana wg "standardów polskich" :/
| 20:11 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj @benasek rozczarowałam się nawierzchnią, toż to na prawdę świeża inwestycja. Miałam nadzieję,że jest dużo lepiej.
@ememka :))
ememka
| 14:57 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Jak zwykle fajna wycieczka i super drogi i drozki:)
benasek
| 12:39 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Piszesz o rozczarowaniu, jednak czytając to co napisałaś i oglądając fotki nie miałem takiego uczucia. Jak zwykle interesujący wpis, ale to już chyba oczywiste...
rowerzystka
| 06:01 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj @zielonamila :))
@dornfeld byłam tam zarz po otwarciu szlaku i nie było tam źle, ale wiadomo było już, że wykonawca poszedł na łatwiznę. Nawierzchnię trzeba naprawić, bo jest jeden z ciekawszych szlaków w naszym rejonie, oczywiście nie nadaje się na cienkie opony, ale terenowe :)
Januszu zgadzam się z Tobą, choć byłabym za tym by to zmienić na lepsze - mam na myśli nawierzchnię :)
jotwu
| 21:24 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Seria uroczych zdjęć wcale nie działa zniechęcająco do odwiedzania fotografowanych terenów, chociaż szlak bielikowy, jak dla mnie, jest mało rowerowy i chyba bardziej sprawdzać się może w turystyce pieszej.Odwiedził go ostatnio mój kolega przyrodnik z Trójmiasta i był zachwycony nie tylko wąwozami, lecz także rzadkimi okazami roślin.
dornfeld
| 18:21 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Szczerze mówiąc tym szlakiem rozczarowałem się pierwszy raz zaraz po jego otwarciu i chyba tam więcej nie zawitam. Pieniądze wyrzucone w błoto. Piękne zdjęcia kwiatów.
zielonamila
| 17:23 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Rewelacyjna wycieczka, super zdjęcia, a las świerkowy jak z bajki. Pozdrawiam
rowerzystka
| 16:37 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj @iskiereczka74 chciało by się mieć takie ścieżki, jak za miedzą, ale chyba to nieosiągalne marzenie :(
Teresko zachęcam bo jest na prawdę pięknie, tylko bądź przygotowana na niedogodności nawierzchni :/
@seba284 dziękuję :)
mimoza15
| 08:26 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Pięknie tam. Jeszcze nie jechałam tamtędy, nawet się kiedyś zamierzyłam ale robiło sie już ciemno i pojechałam asfaltem
iskiereczka74
| 20:04 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj No tak Brandenburgia to to nie jest :-((( Natura piękna, ale infrastruktura błeeee
rowerzystka
| 18:09 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj @lukasz78 bo Ty jesteś Cycle chic ;)
@Marek1985 może i dasz radę, ale jest tam tyle wyboi, że na jazdę płynną o normalnej prędkości, nie ma szansy bo pogubisz zęby :))
Tunia, jeśli masz ochotę na spacer zamiast przyjemnej jazdy, to zachęcam, bo rzeczywiście jest tam pięknie :)
Mirku, myślę, że jeszcze upłyną wieki, zanim czegoś się nauczymy w tej kwestii od sąsiadów :/
@Nefre :))
Nefre
| 17:34 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Kwitnąco .... Ty również jesteś kwitnąca :)))
srk23
| 13:51 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj " Ech... i weź tu kobieto ogarnij, jakoś ostatnio nie mogę nadążyć :("....Małgosiu już kiedyś zadałem Ci pytanie, czy będziesz kiedyś w stanie się zatrzymać, ale przytoczę słowa, które nieraz już na tym forum padły na "CYKLOZĘ" jeszcze nie wynaleziono lekarstwa. Co do ścieżki "Szlakiem Bielika" to wielka szkoda, że nie robią ich jak u naszych sąsiadów za miedzą z asfaltu tylko z byle g..na i byle jak (naprawdę, ale do Europy nam jeszcze daleko), a szkoda bo byłaby to po dodaniu do niej fajnych elementów jedna z większych atrakcji dla rowerowych szczecinian i nie tylko.
tunislawa
| 12:01 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj jednak zabrakło słoneczka do pokazania zaczynającej się wiosny ! Ale już niedługo ..mnie nawet ta zepsuta ścieżka nie odstraszy !
lukasz78
| 07:53 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Oj nie dla mnie takie trasy, ja się będę 3mał asfaltu kurczowo :)
rowerzystka
| 20:27 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj @alistar jeśli miałabym wybierać to pewni też... :)
@grigor86 tylko krasnoludków brak... :)
grigor86
| 20:25 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Las świerkowy jest jak z bajki!
alistar
| 20:24 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Pojeździłam dziś po rozrytym Poznaniu, i wolałabym po tych Twoich rozrytych ścieżkach...