Puszcza Goleniowska i rozlewiska Iny | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

Puszcza Goleniowska i rozlewiska Iny

Piątek, 6 stycznia 2012 · dodano: 06.01.2012 | Komentarze 33

Cały tydzień pracowałam bardzo intensywnie, a dodatkowo w naszym rejonie i podobno, nietylko w naszym, szalał wiatr jak opentany, przeplatany siekającym deszczem, a niekiedy i gradem. Na dziś wszelkie prognozy zapowiadały w końcu dzień bez deszczu, a nawet z promieniami słońca. Nasz kierunek dzisiaj to rozlewiska Iny i okoliczne tereny bo mało zwiedziliśmy tamtą stronę Odry.
Oczywiście, jak na weekend przystało, rano zaspałam i zamiast wyjechać o 8.30 to wyjechałam o 9.15.

Umówiliśmy się na Wałach Chrobrego...

...i Trasą Zamkową przedostaliśmy się na prawy brzeg Odry.
Pojechaliśmy przez Załom, Pucice do Klinisk Wielkich by przekroczyć S3 i tam już drogami leśnymi z nawet nie najgorszym asfaltem (spodziewaliśmy się nie najlepszego stanu szutrówek i rozmoczonych deszczem dróg leśnych)...

...skierować się w kierunku rzeki Iny. Ina w porach deszczowych rozlewa wody na szerokości ok. 1 km. Widoki przepiękne

Następnie udaliśmy się w kierunku Strumian, lecz po drodze znaleźliśmy miejsce na odpoczynek i posiłek

Strumiany

Mijamy starą autostradę biegnącą w kierunku Chociwla

Droga prowadzi cały czas przez piękne lasy, w końcu to Puszcza Goleniowska

Szkoda, że szlaków rowerowych nie ma mapki :(

W przebudowie droga ze Szczecina w kierunku nadmorskich miejscowości. Ciekawie, po co w tym miejscu ją rozgrzebali...

Do Szczecina na lewy brzeg wjeżdżamy już o zmroku

Pogoda dzisiaj jak w kalejdoskopie, miało nie padać, ale padało, najpierw deszcz z rana, potem nawet mały śnieg z deszczem. Wiatr, cóż..., normalnie..., bardzo chwilami silny. Miało być słonecznie... ale jakoś dopiero wieczorem coś się przejaśniło.
Jutro zapowiadają deszcz, a nawet deszcz ze śniegiem, ale może nie będzie tak źle, dziś nie sprawdziły się prognozy. Zobaczymy...

Kategoria 2012

rowerzystka
| 17:32 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Oooo, taki poduszkowiec z pedałami, to byłaby zabawa :))
kundello21
| 07:46 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Klimat super... czasem przydałby się jakiś rowero-poduszkowiec na te zalewiska
rowerzystka
| 17:21 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Jerzy, nie wątpię, w końcu to Twoje tereny :)), co nie oznacza, ze ja ich nie mogę odwiedzić :)
Grzegorzu dziękuję :)
Pawle, po pierwsze nie pisz mi na Pani bo gdzieś tam w środku jestem mała dziewczynka lubiąca jeździć na rowerku. Po drogie dziękuję za informację, chętnie zobaczę te ruiny. tak ogólnie to moje pierwsze takie zwiedzanie tych okolic, a widzę, że jest gdzie jeździć :). Fotki bardzo ładne i na pewno pomogą wybrać trasę. Gdybym się wybierała w tamte strony sama, co nie jest wątpliwe, dam znać :). Dziękuję za zaproszenia do wycieczek :)
oclahomapl
| 16:23 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj No wreszcie moje rejony :]
Trzeba było pojechać jeszcze z 300 góra 500 metrów dalej za mostem(Iny) krzyżówka i w lewo na Bącznik a tam piękne ruiny starego młyna wodnego :)

Mało kto wie o takiej atrakcji

Moje zdjęcia kiepskiej jakości http://www.panoramio.com/user/3124827/tags/B%C4%85cznik
w rzeczywistości wygląda to niezwykle interesująco :) ja osobiście uwielbiam takie eksploracje :D

Świetna wycieczka ;] Gdyby jechała Pani kiedyś jeszcze gdzieś w stronę Stargardu, Goleniowa, Pyrzyc itp to chętnie gdzieś dołączę w trasie :D
giorginio12
| 14:52 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Widzę ,że ostro wzięłaś się do jazdy , super relacja :(( Pozdro;
prim8
| 13:00 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Małgorzato. Jak ja na te mostki pod ramą z Goleniowa jeździłem to Ty miałaś jeszcze trzy kółka z tyłu przy rowerku :)A w bidonie kaszkę na mleku :)
rowerzystka
| 08:09 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Sebastian nie musisz czekać do wiosny, teraz też jest tam pięknie.
Ula mnie też, ale cykloza i tak wygrywa ;)
Jerzy ten skok w bok to właśnie miejsce na podziwianie Iny, są tam dwa mostki, a obok fajne miejsce do biwakowania
prim8
| 07:24 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj A ten odskok w lewo do Stawna to specjalnie żeby Inę w tym miejscu podziwiać czy nawigacja zawiodła? :)
rowerzystka
| 20:49 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Tunia lasy są tam piękne, a te rozlewiska maja swój magiczny urok :)
Oj Ula, jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten stan Ci odpowiada ;)
tunislawa
| 19:14 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Na tych terenach dawno nie byłam ...ale pamiętam te okolice Iny ...i te piękne lasy ....Fajnie sobie pojeździliście ! :))))
rowerzystka
| 18:44 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Mam nadzieję Piotrze, ze nie bo byłoby z nami krucho :)
Kajman
| 18:42 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Ach te wiatry, nadrabia za cały poprzedni rok. Ciekawe czy ze śniegiem też będzie chciało nadrobić?
rowerzystka
| 17:11 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Januszu, a ja chylę kapelusza za Twoją codzienną wytrwałość w jeździe, bez względu na pogodę. Dziękuję wam za miłe słowa, ale to nie było nic wielkiego. Dziś gorsza pogoda była, a wielu bikerów wybrało się na wycieczkę, ja zaś dziś zrobiłam pauzę :))
lukasz78
| 16:54 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Solidna wycieczka wyszła, szacun!
jotwu
| 15:32 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Małgosiu ! chapeau bas za wszystko, za dystans, za ambitną jazdę w tak marnej pogodzie, za zdjęcia. Skoro osobiście leniuchuję, to nawet nie spodziewałem się, że ktokolwiek wychyli nos poza własne drzwi. Jestem pewny, że niejeden biker (płci obojga) po poznaniu Twoich dokonań ochoczo ruszy w świat daleki. Niezmiennie podziwiam !
rowerzystka
| 14:20 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Mirku, jak zawsze jesteś miły :)
Pawle, Shrink i Michuss to wyższa półka, jak ja mam się równać z nimi przy swojej średniej 14,3km/h. Takie turystyczne tempo mało który mężczyzna znosi :). Na autostradzie, na tym odcinku podobno ma być zjazd do jakiejś inwestycji, ale nie wiem dokładnie.
Misiacz
| 13:01 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Było się ugadać ze Shrinkiem i Michussem :)
Widzę, że wyciągnęłaś zimowy rowerek.
P.S. Autostradę rozgrzebali pewnie, żeby utrudni życie kierowcom :)))
srk23
| 10:21 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Małgosiu co ja mogę tutaj jeszcze dopisać, chyba że za słowami "Siwobrodego" potwierdzić że bijesz na głowę "prawdziwych facetów" :).
rowerzystka
| 08:19 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Elu zapraszam Was serdecznie, nie ma u nas może tak pięknych widoków, jak u Was, ale za to mamy piękne lasy, troszkę wód, W Szczecinie też jest co oglądać, zapewne doświadczeniem dla Was będzie porowerowanie po niemieckich drogach w dni wolne od pracy... . Zgłaszam się na weekendowego przewodnika, gdybyście chcieli skorzystać :))
niradhara
| 08:03 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Świetna wycieczka i dystans imponujący w taka pogodę. Bardzo lubię czytać Twój blog i oglądać fotki. Coraz bardziej mnie kusi, żeby wybrać się latem w okolice Szczecina :-)
rowerzystka
| 07:40 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Marko, powodem tych rozlewisk są najprawdopodobniej ostatnie, intensywne opady deszczu. Lasy są tam piękne, co przedłożyło się na wspaniałe spędzenie czasu (jestem wzrokowcem), a dodatkowo to nowe tereny dla mnie, których jeszcze nie zwiedziłam.
Teresko i Asiu, wiecie same jak to jest, jak już człowiek ruszy się z domu z nastawieniem na jazdę rowerem i w drodze ma jakieś opady, czy inne przeciwności, cóż robi..., jedzie dalej bo pewnie zaraz się wypogodzi (tak mówiły prognozy)
Nefre
| 00:25 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj No niezły dystans - nam sie dzisiaj nic nie chciało- wiało było buro i ponuro:((((
mimoza15
| 23:55 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Ale masz zacięcie !!!! W taka pogodę i taki dystans, gratuluję i podziwiam - prawdziwa maratonka
rowerzystka
| 21:38 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj :)
dornfeld
| 21:09 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Tyle lasów, dobra trasa na dzisiejsze wietrzne klimaty.
grigor86
| 21:01 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj rowerzystka pełną gębą! Tak trzymać :-)
rowerzystka
| 20:51 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Muszę przyznać Michale, że miejsca tam prześliczne. Bardzo lubię lasy, a zwłaszcza, gdy drogi nie piaszczyste. Na pewno zawitam w Twoje strony jeszcze nie raz :)
@Siwobrody kilometry rzecz wtórna, najważniejsze wrażenia z wycieczki, a te mam pozytywne :))
siwobrody
| 20:40 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj To jest niedopuszczalne aby " słaba płeć " biła na głowę " prawdziwych facetów z brodami " w tym tak męskim sporcie.
Gdzie mi tam się chwalić marnymi 15 km przy sześciokrotnie większym Twoim przebiegu .
Chyba zmienię dyscyplinę sportu bo w tym , nawet z tak młodymi wiekiem zawodniczkami , nie mam szans.
Pozdrawiam .
michuss
| 20:35 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Świetna wyprawa i to w "moje" strony;) Co do przebudowy S3/S6-dobrze, że się wreszcie za to wzięli, potwornie sklawiszowane były te płyty.