Sylwestrowa wycieczka | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

• Sprzęt Łunibajczyk

Sylwestrowa wycieczka

Sobota, 31 grudnia 2011 · dodano: 31.12.2011 | Komentarze 25

Ostatni dzień roku. Wszyscy szykują się na bale sylwestrowe lub inne gościnności, a ja wybrałam się na zaplanowaną wycieczką sylwestrową. Zaplanowaną, bo chciałam dobić dziś do 5000 km.
Udało się, choć rano wiele błahych przeszkód stanęło mi na drodze. Najpierw zaspałam, później nie mogłam się wygrzebać, następnie wróciłam z dołu po bidon z napojem, który zostawiłam na szafce. Tego jeszcze nie koniec..., znów wróciłam z dołu po dokumenty bo oczywiście też ich nie wzięłam :). Ech... . O mało się nie poddałam, tyle kłód, by wyruszyć w drogę, coś musi być nie tak. Ale ja do szybko rezygnujących nie należę, więc w końcu wyjechałam.
Moja trasa to trochę drogi u sąsiadów za miedzą, Osowo, Warszewo, tereny nad Odrą, Trasa Zamkowa, Dąbie i znów Trasa Zamkowa. Takie mydło i powidło.

Kłody kłodami, ale już na początku wyjazdu pozdrowiły mnie z życzeniami noworocznymi ptaszęta domowe, ponowie dostojnie przechadzający się po gościńcu, zaś panie rozprawiały między sobą o ważnych, czy też mniej ważnych sprawach.

Pogoda zapowiadała się przednio więc i humor poprawił mi się natychmiast. Sprawiedliwość na tym świecie jest :)

Moje dzisiejsze nastawienie to jazda na rowerku, jakieś przemyślenia na koniec roku, coś jakby rachunek sumienia. Nie nastawiałam się też zbytnio na focenie, ot, kilka fotek na bloga... .

Ptaki nad Ladenthin

Poniżej kilkanaście kościółków i kapliczek spotkanych po drodze, u sąsiadów za miedzą i u nas. Jak robiłam fotkę w Barnisławiu, dzieci patrzące przez okno pomachały do mnie rączkami :)

Niby wydawałoby się, że wszyscy pochłonięci są szykowaniem na powitanie Nowego Roku, to jednak nie, takich ja ja też spotkałam przed Blankensse, athena i odysseusz wybrali się na wycieczkę sylwestrową. Wymieniliśmy życzenia noworoczne i @athena wraz z @odysseuszem skręcili na krótki spoczynek nad jezioro, ja zaś pojechałam sobie dalej w kierunku Dobrej, a dalej nad Głębokie, by zrobić sobie rundkę nad jeziorem. Nie fociłam tutaj, bo z jesieni cały wpis na blogu jest pełen fotek z tego miejsca.

Przy takim szumie wody wcinałam kanapkę i upajałam się fantastyczną atmosferą, jaką tworzył szum wody (dźwięk należy ustawić na maxa, myślałam, że będzie lepiej słychać). To Polana Harcerska w Puszczy Wkrzańskiej.

O ile u sąsiadów spokój i cisza na ulicach, o tyle u nas samochodów co niemiara. Pewnie wszyscy gnają na Sylwestra. Ludzi biegających, rowerujących, spacerujących itd. na ścieżkach i w parkach mnóstwo.
Warszewo rozbudowało się do granic niemożliwości, a jeszcze jakieś dwa lata temu, w niektórych miejscach, osiedla dopiero powstawały.

Widok na Szczecin i Odrę z ul. Łącznej na Warszewie. Oj, muszę pomyśleć o obiektywie z dużym zoomem :(

Na Drzetowie spotkałam Joasię z MadBike, która gnała przed siebie na rowerku-sprawdzała działanie nowego licznika :). Jaki świat mały :)

Teraz kierunek prawobrzeże, ścieżką rowerową pojechałam do Dąbia i wróciłam z powrotem

Przystań jachtowa na Regalicy

Robi się ciemno., czas wracać do domu. Widok z Trasy Zamkowej na naszą katedrę (też focona kilkakrotnie przez mnie)

Plac Szarych Szeregów

Teraz tylko jeszcze króciutka wycieczka na Jasne Błonia na Sylwestra :) ale to już później, przed północą. Dzisiejsza wycieczka dopełniła moją satysfakcję :))

Kategoria 2011

kundello21
| 07:42 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Super kościoły! :)

Ja też tak wracam po 10 razy przed każdą większą wycieczką:P
rowerzystka
| 18:56 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Rzeczywiście, jakoś to skomplikowanie wygląda :))
| 17:31 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj W tym roku na pewno będzie lepiej :)
akacja68
| 17:29 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Super wycieczka na zakończenie sezonu, no i te kilometry. Mnie się nie udało dobić do 2000 , o czym marzyłam, ale na usprawiedliwienie mam chorobę z grudnia:)
rowerzystka
| 12:55 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj @brum, ścieżka prowadząca po prawej stronie z prawobrzeża jest ok, można nią jechać w obie strony, to tylko kawałek prowizorki na ścieżce na prawobrzeże. Zachęcam Cię do wycieczki. Na trasie Zamkowej jest fantastycznie, zwłaszcza nocą :)
A druga sprawa, jeśli chodzi o zdjęcia, to idziesz na totalną łatwiznę :)))
| 12:27 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Wis uzupełniany w fotki i opis :)
rowerzystka
| 12:26 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Joasiu to teraz ze sprawdzonym licznikiem, z Nowym Rokiem czas na dalsze rowerowanie :)
Jana
| 12:09 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj ... licznik się sprawdził - wyjazd udany !
rowerzystka
| 10:52 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Oj Jerzy, zawsze musisz być czujny, mało być Pomorska. Jeszcze szampan buszuje po mym umyśle :))
prim8
| 10:49 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj A co to jest ta Estakada Poznańska?
rowerzystka
| 10:41 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj @brum, ścieżka rowerowa na prawobrzeże jest ale jadąc w tamtą stronę przy Estakadzie Poznańskiej poszli na łatwiznę i wymalowali tylko pas oddzielający ścieżkę od jezdni, przy tym wiatr i samochody nanosiły już tam liści, błota itd, więc teraz nie widać jej dokładnie. Wracając z Dąbia jest lepiej.
Sylwester udany, spotkałam Anię i Łukasza, było sympatycznie.
@Angelino, Mirku dziękuję za miłe życzenia, Wam też składam Wszystkiego dobrego :))
@odysseuszu wraz z @atheną również pozdrawiam :)
odysseus
| 10:31 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Pozdrawiamy :)))
Athena i Odysseus
srk23
| 08:40 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Małgosiu Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku, życzę Ci ciągłego wiatru w plecy i dużo siły pod górkę.
angelino
| 06:59 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Droga Rowerzystko, wszystkiego dobrego!
rowerzystka
| 01:31 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj @banasek i @Nefre wszstkiego dobrego :))
Nefre
| 21:44 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM 2012 ROKU:))))
benasek
| 20:45 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj I tak wiem, że tak naprawdę, to statystyki nie są dla Ciebie najważniejsze...
Pozdrawiam i życzę wszystkiego i najlepszego w Nowym Roku 2012!
rowerzystka
| 20:10 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Nich będzie, jutro nadrobię zaległości we wpisie i dodam Sylwestrowy wpis :))
| 19:55 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Tunia dziękuje i tobie też życzę szampańskiej zabawy :)))
@brum, pobudka niska, czy nie niska, ale wycieczka była przednia. Pogoda dopisała i o to chodzi. A co realizacji planu to zrodził się w połowie grudnia. Zresztą, jakie to ma znaczenie?
Wszystkiego dobrego :)
tunislawa
| 19:25 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj no to się udało ! Czyli cały rok będzie się wszystko udawało ! Miłej imprezy na Błoniach ! :))))