Mikołajkowa Masa Krytyczna | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

Mikołajkowa Masa Krytyczna

Piątek, 23 grudnia 2011 · dodano: 24.12.2011 | Komentarze 13

Dzisiaj planowana Mikołajkowa Masa Krytyczna. Jednak w pierwszej kolejności miałam odebrać rower z serwisu. Wzięłam więc pożyczaka, którego serwis MadBike pożyczył mi na czas serwisu mojego rowerka i pojechałam na 26-kwietnia. Potem krótka przejażdżka po mieście i na Pl.Mikołajów (czytaj Lotników) trochę tłoczno, zobaczcie zresztą sami :)

Atmosfera bardzo miła, jak to bywa wśród Mikołajów...

Przejazd ulicami Szczecina w bardzo wolnym tempie bo najmłodszy z Mikołaji miał chyba tylko ze trzy, może cztery lata... . Jechał sobie z nami na malutkim rowerku bez pedałów :). To będzie biker ;)

Reakcja ludzi bardzo miła, machali do nas, kierowcy trąbili, ale i my robiliśmy trochę hałasu dzwonkami, gwizdkami... . Jedna pani widząc nas, z żalem powieszała, "żeby to chociaż była prawda..." "))

Po masie jako już Mikołaje niemasowi pojechaliśmy na Jasna Błonia zrobić sobie piękną fotkę na pamiątkę dzisiejszego przejazdu.

Mimo natłoku obowiązków w przedświątecznych przygotowaniach, cieszę się, że pojechałam na przejazd i miło bedę wspominała właśnie tę masę.

Już Mikołaj grzeje sanie.
Czego pragniesz niech się stanie.
Każde z marzeń skrytych w głębi
Święty Dziadek może spełnić.
Pięknych i radosnych chwil...

Nefre
| 12:44 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj FANTASTYCZNA IMPREZA:))) WESOŁYCH ŚWIAT:))))
rowerzystka
| 21:57 niedziela, 25 grudnia 2011 | linkuj Kochani dziękuję za życzenia i wzajemnie :). Mam nadzieję, że nie przejedliście się przy suto zastawionych stołach. Jest jednak na to sposób - rowerek :))
Kajman
| 10:26 niedziela, 25 grudnia 2011 | linkuj Zdrowych, wesołych świąt i wspaniałego rowerowania w przyszłym roku:)
sikorski33
| 23:00 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Piękna fotorelacja:)
Wesołych Świąt! Szczęśliwego Nowego Roku! Niech tegoroczne Święta przyniosą Tobie wiele radości, uśmiechu, miłości najbliższych. Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia a Nowy Rok niech będzie dla Ciebie najszczęśliwszym rokiem pod słońcem!
Wszystkiego najlepszego!

prim8
| 16:30 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Wesołych Świąt Mikołaju :)
budrys86
| 13:54 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Relacja świetna jak zawsze, pozazdrościć organizacji i uczestników :D Wesołych i Spokojnych Świąt!
jotwu
| 13:35 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Akcja jak zawsze wspaniała a wspólne zdjęcie pod pomnikiem na Jasnych Błoniach świetne.
Gryf
| 13:29 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Wesołych Swiąt.
rowerzystka
| 11:59 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj @masakra, pewnie w Rzeszowie masa krytyczna bywa, więc należy rzucić hasło :)
Marku i Tuniu dziękuje :)
tunislawa
| 11:47 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO JESZCZE RAZ !!! SAMYCH WSPANIAŁOŚCI ŻYCZĘ !!!!!
masakra
| 08:54 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Ale bym chciała zobaczyć, jak tyle Mikołajów przejeżdża przez Rzeszów. Musi to wyglądać bajecznie :) Świetna akcja! Wesołych Świąt :)