Szlak Bielika z Mirkiem | rowerzystka.bikestats.pl Rowerkiem przez świat...

Szlak Bielika z Mirkiem

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 12.11.2011 | Komentarze 13

Wczoraj srk23 zapowiedział zwiedzanie szlaku Bielika, który to, po jego otwarciu, już dwa razy z Tunią zwiedziłyśmy w obie strony. Spotkaliśmy się z Mirkiem o 9.30 koło Biedronki na Przecławiu i z powodu nadmiaru ruchu samochodowego do Kołbaskowa, skierowaliśmy się boczną drogą przez Smolęcin i Karwowo, a dalej przez Kołbaskowo na byłe przejście graniczne w Rosówku.
Po drodze odwiedziliśmy wyrobisko w Smolęcinie

W cieniu już zima

Początek szlaku Bilika

Punkt widokowy przed Pargowem

Ruina kościoła w Pargowie, już wcześniej ją pokazałam na moim blogu, ale ostatnio zaintrygował mnie wpis Misiacza i poszłam poszperać bliżej :)

Wejście do kościoła

Herb nad wejściem

Wnętrze kościoła

Na terenie kościelnym znajduje się cmentarz, niestety, tylko jedna płyta pokazuje coś więcej

A to Pargowo :)

Jedziemy dalej i wjeżdżamy na szutrówkę, już na najciekawszy odcinek szlaku

Wczoraj, po wycieczce do Polic, byłam mocno zmęczona. Szybko zmorzył mnie sen i przez to jakoś pechowo dogadałam się na blogu BS z Tunią, gdzie miałaby do nas dołączyć, co spowodowało, że na szlaku Bielika zaraz za Pargowem minęliśmy się z nią. Zamieniliśmy parę słów i odjechaliśmy w swoje strony.

Temperatura w cieniu w granicach zera

Odra

Gdzieś na szlaku

I znów Odra

Brzozy... :)

A to już Moczyły i słynna już łódeczka

Ruina kościoła w Moczyłach, też wcześniej o niej pisałam na blogu swoim :)

...wnętrze...

Pan mieszkający po sąsiedzku, zapytany, czy nie straszą go duchy, odpowiedział z uśmiechem, że nie, a tych pomników i nagrobków było tu jeszcze w latach 60-tych bardzo dużo. Od tamtego czasu wszystko niszczeje, dobrze, że teraz z Unii są jakieś pieniądze...

Były sobie dożynki w Moczyłach

Jaka precyzja...

...i talent

Punkt widokowy...

...i miejsce na odpoczynek tuż przed przejściem pod autostradą

Gdzieś na szlaku :)

Okolice Siadła Dolnego

Widok z brzegu w Siadle Dolnym

Z siadła Dolnego skierowaliśmy się do Siadła Górnego, gdzie zamierzałam pokazać Mirkowi piękny widok na Siadłao Dolne i rozlewiska Odry, pokazane mi niedawno przez Tunię (oj zna ona te okolice, zna :))

Powoli kierujemy się na drogę Kołbaskowo-Szczecin, w Przecławiu żegnamy się, Mirek ma do pokonania jeszcze ponad 20 km, ja już jestem w domu :). Bardzo przyjemnie gawędziło się o tym i owym na szlaku :)
Pogoda dziś na otwartej przestrzeni bardzo wietrzna, zaś w lesie, tam, gdzie jeździliśmy sobie po szutrowych ścieżkach, bardzo ciepło, słonecznie i przyjemnie. Zapewne teraz jakiś grupowy wyjazd to dopiero na wiosnę. Każdy zamierza kręcenie, ale gdzieś w okolicach domu. Może zima będzie bardziej łaskawsza i nie napada tak dużo śniegu :))

Kategoria 2011

rowerzystka
| 23:10 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj Brum mam nadzieję, że spełnią się Twoje oczekiwania w stosunku do zimy :)
| 19:43 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Dziękuję :))
Nefre
| 19:36 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZINEK:))))SPEŁNIENIA MARZEŃ I STO LAT!!!
matisliswider
| 17:34 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj łoooo MAtko... podziwiam :) I czekam na wiecej :D
rowerzystka
| 16:34 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Kochani dziękuje :)
Cóż, bielika... nie widziałam :)), ale ja zazwyczaj szukam roślin ciekawych do fotografowania :)
benasek
| 16:04 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Czy jest szansa zobaczenia na tym szlaku bielika? Może kiedys bym się wybrał go zobaczyć...
alistar
| 11:36 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Powalająca (pozytywnie!) ilość zdjęć! :)
Piękne fotki roślinek!
Niesamowita precyzja i dokładność tego wieńca dożynkowego...
I cieszę się z fotek ruinek, bo lubię toto :)
tunislawa
| 11:36 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj widzę ,że więcej ciekawostek mu pokazałaś .....tak trzymać , trzeba promować naszą gminę :)
Nefre
| 03:03 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Foty piękne, ciekawe te ruiny kościołów:)))
rowerzystka
| 21:44 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Dziękuję :)
jotwu
| 21:20 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Kulisy Waszej wycieczki znam z opisu Mirka, któremu zaznaczyłem, że już chyba tylko mnie nie było na szlaku Orła Bielika. Mam nadzieję, że srk23 tu nie zaglądnie więc pozwolę sobie nadmienić, że zamieściłaś w blogu więcej zdjęć, niż On i że Twoje fotki bardziej mi się podobają - ot taka subiektywna ocena.
srk23
| 21:10 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Raz jeszcze dziękuję za wspaniałe towarzystwo i miłą atmosferę, teraz czekamy do wiosny na dalsze trasy.